2009-08-21

Hejochhallo..

Är inte allt för aktiv här på bloggen men hoppas att det är några som näler de få inlägg jag skriver..=)

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen på basinformation, värdelös info om jag får säga vad jag tycker.. Men nu har jag iallafall varit på det... Jag har också varit och hämtat balfotot på Liverpool&Dacke, ska väl rama in det och hänga upp det när jag får ork och lust.. Just nu sitter jag och laddat upp bilder på FUJI så jag kan få hem lite kort i brevlådan som jag kan sätta in i mitt fotoalbum som jag köpte för en massa månader sen :P Så alla student och balkort kommer in i ett album som man kan ha när man blir lite äldre, lite roligare att visa det än att sitta vid datorn och titta...=)

Igår åkte vi upp till småängsbadet med Jonas far så vi fiskade lite kräftor så att vi har lite till nästa helg då vi ska på kräftskiva hos Johanna och Micke.. =)
Ikväll blir det lite mys här hemma, bara njuta av varandras sällskap. <3

Aja,. hade inte så mycket att skriva så jag tackar för mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack gummor ;)

Förlåt att jag inte svarade innan, men det skulle ju egentligen ha varit hemligt det här ;P Haha! Det gick inte så bra! ;)

Kramar

2009-08-23 @ 20:15:12
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: