12December

Hej och hå alla glada människor.. =)

Igår var jag hemma hos mamma eller ne det var jag inte alls, jag var med mamma hemma hos Håkan, åt mat, myste, spelade spel och bara var, jätte trevligt och mysigt, synd bara att älskling jobbade och inte var med... Snart går han upp och jobbar dag ogen, ska ska bli så HIMLA skönt så ni anar inte, underbart! Jag hatar ju att sova själv och det får jag ju göra när han jobbar natt men som sagt, snart är det över =)
Var hemma sent igår, vid halv två ungefär, hade hoppats på att sova JÄTTE länge idag men icke, vaknade 10:20 och sedan dess har jag legat här i soffan med datorn i knät och kikat igen alla bloggar och så, älskart =)

Ikväll kommer troligtvis Malin hit, hon skulle kommit igår men vi ändrade till idag för att hon hade sån huvudvärk igår så hoppas att den gått över =)
Annars idag händer ingenting, ta det lugnt, som vanligt. Det är ju lördag så byter ju bebisvecka så självklart kommer det upp en bild på den lille magen också.. =)

Nu ska jag äta frukost, hoppas ni alla får en underbar lördag...


Förresten, är den någon som är duktig på att göra om bloggar? Jag vill gärna ha min förnyad men kan det inte  själv överhuvudtaget.. Någon som känner sig manad ;)?


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Vi är friska nu ju! Fika i veckan? Barnen är på dagis mån, tis o tors! :P



Kramar

2009-12-12 @ 11:50:50
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

I can do it ;)

2009-12-12 @ 12:23:11
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: