17 December

Det känns som jag aldrig har tid att skriva i bloggen längre, Går ju på något grejs som arbetsförmednlingen hittar på om dagarna och jobbar på kvällarna och sen när jag kommer hem är jag jätte trött och tänker att jag ska skriva ett inlägg dagen efter och så där håller det på.. =/
Idag börjar jag klockan ett och sen jobbar jag till hakv tio, JÄTTE länge, sånt är jag inte van vid man man ska inte klaga!!! ;)

Annars händer det inte mycket i mitt liv, var som sagt på sysselsättningsgrejen idag. och idag var vi på feelgodd och lyssade när platschefen pratade lite om träning och vad hon tittar på när de söker personal.. Fick även en provgång på vattengymnastik för gravida så det ska jag prova... =)

Ne nu ska jag kika runt lite och sen hitta något att äta här hemma innan jag börjar...
Ha en bra dag.. Kram!! =)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ta en praktikplats ist så slipper du det där! :)

Nej vi har inte kollat, tror inte att vi ska heller.. Lite mysigt att inte veta :)

2009-12-17 @ 11:26:56
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Jag vill med gympa! :P

2009-12-17 @ 11:52:56
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: caroline

Har du inte varit på gravidsimmet? Åh GÅ GÅ GÅ, Marie är BÄST och det är världens roligaste. Det jag saknar mest med att vara gravid... hehe.

2009-12-17 @ 14:16:59
URL: http://carolinekalvelind.blogg.sec

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: