19December

Igår när jag kom hem från jobbet åkte älskling och jag först och storhandlade på Willys, köpte hämtmat - åt, hem och städade, gjorde julgodis - Knäck, fudge två olika storter och snöbollar tror jag de hette och när de var klar vid 23 tiden satte vi upp granen och den blev så fin måste jag erkänns. Det fattas bara glitter så det ska jag åka ner och köpa sen när Jonas kommit hem från träningen... Vi köpte silver glitter när vi var och handlade igår men när vi väl klädde granen så tog vi guldfärgade och röda kulor och då måste vi ju också ha guld glitter, annars blir det för mycket färger....
När vi gick och la oss igår var det en utav Johan Falk filmerna så tittade klart på den så när jag somnade var klockan halv två ungefär, så länge har jag nog inte varit vaken på jag vet inte hur länge ;)

Snart ska jag bege mig in i duschen och sen ta och göra iordning mig för att åka och köpa glittret till granen. Vid klockan två kommer Larsson hit så då ska Jonas och han kolla på fotbollen och vid 5-tiden kan jag väl tänka mig så kommer Lina hit så ska vi laga mat och så antar jag att de ska dricka lite med för min del blir det pepsi och kanske lite glögg.. =)  Maten ikväll kommer berstå av potatisgratäng, fläskfilé, någon sås och kanske lite grönsaker och till efterätt blir det antinger Panacotta eller fruktcoktail med grädde, mums Mums... :D

Hoppas ni alla får en underbar Lördag..
Och idag byter vi vecka här så går in i vecka 23 så självklart kommer det komma upp en bild, även fast jag inte tror att det har växt någon på de dagarna sen jag la upp bild sist :P


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Kan inte på fredagar. Barnen får bara gå på dagis mån, tis, tors... =(

2009-12-19 @ 17:10:56
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: