22December

Är nyss hemkommen ifrån stan och ÖB, har faktiskt handlat klart alla julklappar nu så det är skönt eller ja det är bara jonas familj kvar nu men det är ju bestämt sedan länge att vi ska handla de imorgon..
När jag kom hem förrut så såg jag att ett paket hade kommit och det var foglossningsbältet jag vann på tradera och så låg det en avi på bänken så åkte direkt till q8 för att hämta det paketet och det var jackan som jag vann på tradera, jag älskar tradera :D Foglossningbältet vart bra tror jag, jag vet ju inte hur hårt det ska sitta, någon som vet?? Jacka var för kort så visar magen om jag inte har någon lång tröja under så det får nog bli att köpa en ny jacka i alla fall, skit också... Jackan jag fick hem verkade i alla fall väldigt varm så den får jag använda nästa vinter istället då jag har skrutt i vagnen istället för magen ;)

ne nu ska jag och älskling äta lasange, är satans hungriga, båda två...

Kommentarer
Postat av: Tina

Köpte oxå ett sånt bälte, gillart inte..Tycker nästan smärtan blir värre..Man spänner sig på nå sätt.. Fick tens av sjukgymnasten el..Det däremot tycker jag hjälper lite mera : ))

Men så äre ju oxå olika från person till person..

Kram

2009-12-23 @ 11:26:37
URL: http://tinamina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: