2December

Idag händer det inte mycket här hemma, tänkte ta och städa snart eller ja rättade sagt damma,damsuga och torka golvena, ja det vanliga... Har också tvättstugan, det behövdes verkligen kan jag lova, missade tvättiden förra veckan så två veckors tvätt har vi, mycket alltså...Som tur var gick jag ner i tvättstugan en timma innan våran tid och skulle se om det var ledigt och det var det s jag hade tur, skönt, slipper man stressa ;)

Ne slutpratat om det, inget ni är intresserade av förstår ju jag ;)

Var på jobbintervju igår vilken kändes väldigt bra, de skulle höra av sig så fort som möjligt, hoppas att jag får jobba där, är som timvikarie men det är ju ett jobb :) Bara för att jag tyckte det kändes så bra så går det säkert skit men min tur..

På tal om ingenting så är det så många i min ålder som ska ha barn nu och det gör mig så himla glad, ska bli så himla roligt, det är några stycken som jag verkligen ser fram emot som ska ha barn, och speciellt en person som jag är så lycklig för..<3

Ne nu ska jag sluta babbla och titta igenom lite skit här på internet så jag kan börja städa sen...

Hoppas ni alla får en kanon dag =)


En bild på mig och magen från i Lördags, Kan säga att jag hade fikat nyss också ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Det var i LKPG någonstans, storken eller vad det hette :p sugen du med? =)

2009-12-02 @ 13:19:02
URL: http://slalalundberg.blogg.se/
Postat av: jennifer

vilken fin bebismage du har!:)

2009-12-02 @ 13:20:40
URL: http://jenniferlinder.se
Postat av: Linda Olsson

Jag håller tummarna för att du får jobbet! =) Va va det som?

Vem är gravid?! Vem, vem, vem!? Hahaha! :P Inte ett dugg nyfiken du vet... ;)



Kram

2009-12-02 @ 14:58:09
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Madelene

Ser på din babyticker att du är halvvägs, grattis!! :D

2009-12-04 @ 10:50:23
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vad vacker du är Sofia <3

2009-12-04 @ 13:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: