3December

Såg förrut idag att jag är väldigt slarvig med att det blir rätt datum som rubrik, gjort fel en massa ggr, konstigt att ingen sagt någonting.. ;)

Tack snälla ni för kommentarerna jag fick på mitt förra inlägg, jag blir så glad att det finns så snälla människor fastän man inte känner dom, eller ja er ;) På tal om det så har jag kommit på att jag ÄLSKAR att läsa andras bloggar, man måste ha ett hum om vilka det är annars är det inget roligt.. Det känns liksom som man känner personerna vars blogg man läser, självklart som ni säkert förstår så gillar jag framförallt de bloggar som handlar om barn eller ja personen som skriver bloggen har barn, är gravid eller ja så, ni förstår.. ;)

Sitter här och äter kalvsylta och ättika, jag blir så irriterad på mig själv, jag är sugen på allt och ingenting,självfallet det man inte har hemma, antar att jag inte är ensam...
Som tur är finns det alltid kolsyrad dricka hemma vilket jag är helt såld på ;)

Ne nu ska jag ta och lägga mig i sängen och läsa något spännande..
God natt och sov gott..

Kommentarer
Postat av: Ida

Kalvsylta och ättika.. ler Inte lite lustiga cravings du har. Tycker avokado lät bättre.. fniss



Visst är det kul att läsa andras bloggar och man brukar få ett humm om hur människorna är efter att ha läst ett tag.



20+0 för dig idag!! Grattis till halvtiden!!!



2009-12-04 @ 07:00:46
Postat av: Madelene

Jag är i v. 21 (20+3) och har BF 19/4 :)

Kram

2009-12-04 @ 12:25:21
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Ida

Japp jag ska köpa det flytande.. Men önskar jag slapp gaviscon och mådde bra..



Men jag fuskade ju och gick efter din räknare där nere på sidan.. Där står det 20.. ler

2009-12-04 @ 13:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: