3December

Jag vart inte långvarig på jobbet igår gick hem vid sju eftersom att jag fick "världens" allergi chock, länge sen jag gick en sån kraftig, Snotig, nysig, röd-svullen och en massa kli i ögonen så det gick inte så bra att prata i telefon  kan jag säga :P När jag gick hem började jag må ännu mer konstigt, allergin vart bättre eftersom att jag kom ut i friska luften men jag vart yr och det kändes som att jag skulle ramla ihop hela tiden så fick stanna var 15-20 meter för att ta det lugnt och se så att jag inte skulle falla ihop, skiit läskigt var det. Väl hemma satte jag mig i hallen, jätte skakis och lite yr, la mig på soffan efter några minuter för att lugna ner  mig och skakheter och yrseln försvann men allergin kom tillbaka och gav sig inte förrän jag somnade..
Idag när jag vaknade så var jag självfallet med min tur förkyld, mina läppar hade spruckit och var alldeles blodiga, snorig, hosta, svårt att andas och matt i kroppen, kul start på morgonen...Jippi....

Nu ligger jag i soffan och ja skiver här, kollat lite bloggar och så... Mår lite bättre faktisk, det är ju alltid värst när man precis vaknar.. Nu ska jag  kika vidare här och sen blir det att kika på Andra avenyn som jag missade i Tisdags.. =)

Som vanligt önskar jag er alla en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Men usch!! :O Hoppas du blir bättre snart!!

2009-12-03 @ 12:47:19
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Usch va otäckt! Hoppas du kryar på dig snart!



Kram

2009-12-03 @ 13:00:14
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Låter bra det. ;) Jag kan typ när som jag också. Bara barnen blir friska så de kan gå på dagis. :P



Kram

2009-12-03 @ 13:44:56
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Krya på dig gumman.. Hoppas du har många avokadon hemma så du har nått att tugga på där i soffan..



Kram

2009-12-03 @ 15:22:44
Postat av: Naimi

Dedär lät ju inge kul alls! tur att du mår bättre iaf :)



sv. Ja visst e hon söt :) Jag ser dock inte att hon e lik mig men dom alla säger det så ;)

2009-12-03 @ 17:37:37
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Zanna

Usch, vad obehagligt.. De är ju inte så långt till jobbet? VAd är du allergisk mot? Tur att du mår bättre..

2009-12-03 @ 23:46:23
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: