9December

Hejhej.

Har börjar på "ung m." vilket man är tvungen att gå på om man ska få pengar från ams.. Har aktivitet några ggr i veckan, skönt att träffa folk i alla fall...
Har varit på det idag och vi har då "lärt känna varann".. Trevligt att som sagt va träfa lite nytt folk, de tittar på min mage och undrar nog om jag är tjock eller gravid :P

Nu i eftermiddag eller rättade sagt när jag kom hem efter ung m. har vi ätit mat, rotmos och fläsklägg som mitt hjärta lagat. Efter det åkte vi en sväng och tittade på återvinningen, jysk och sen till östenssons, de hade ju lite öppningserbjudanden(ombyggnadserbjudanden :P ) Så vi fick med oss mumsigheter hem för typ 200 kr, NYTTIGT ;)

Ne, nu har jag skrivit lite kort så nu vet ni vad jag gjort idag... Hoppas ni får en fortsatt bra dag, det ska jag ha, ikväll blir det mys med mitt hjärta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: