Gott nytt år =)

Ja, nu har hela 2009 gått och det har gått fruktansvärt snabbt.. Kom att tänka på att jag faktiskt har spenderat hela detta år tillsammans med Jonas, förlovat oss och blivit gravid, underbart år... =)
Nästa år eller ja alltså 2010 kommer nog bli ännu bättre, jag fyller 20 och hoppas på att få en massa fina presenter, Bebis är beräknad komma 23 April och så fyller ju faktiskt Ludwig hela 5 år, syster 25 och så ser jag självfallet fram emot att att se vårt barn växa.. Åh, jag längtar!!!
Jaha, slut pratat om det..

IDAG.... nu straxt ska jag börja städa här hemma, damma,damsuga och torka golvena, jag ser verkligen inte fram emot det, har ingen ork, skulle helst bara ligga här..  Men i alla fall, efter jag städat ska jag göra iordning mig för att bege mig hem till pappa, byta bild och skjutsa dom ut på landet och sedan hem igen och invänta Thomas,Jonas bror som kommer vid sju-åtta skulle jag kunna tänka mig, vi (han) ska laga mat inför kvällen, Jonas slutar klockan nio och pia halv tio så efter det ska vi äta...  Ska nog åka hem till mamma efter att jag skjutsat pappa, vill ju inte sitta här i flera timmar själv och vänta på nyår så som sagt, det får bli att åka hem till mamma en sväng... =)

Ne nu tänker jag sätta igång med städningen och som jag skrev så har jag "fullt upp" idag så tänkte faktiskt inte sitta vid datorn mer, i alla fall inte skriva något inlägg..


Ja, gott nytt år på er ALLA =)

Kommentarer
Postat av: sarah

Gott nytt år Sofia! :)

2009-12-31 @ 12:22:04
URL: http://sarahsdays.blogg.se/
Postat av: Madelene

Hmm, undra vad det beror på! Vi verkar ju ha exakt likadant!

2009-12-31 @ 12:38:53
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Daniel

Nu skålar vi!

Gott nytt år!

2009-12-31 @ 13:43:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: