Lång väntan!

Ja, eftermiddagen vart inte riktigt som jag hade tänkt mig kan man säga.. När jag skulle åka hem från massagen tänkte jag åka och tanka innan jag skulle hem så att jag kunde ta bilen till jobbet (lat,jag vet).. Jag åkte också till jet macken som numera heter st1, aja, skit samma vad den heter :P Stoppade i kortet och atomaten började tugga eller mala eller vad man ska säga, det stod var god vänta, jag väntade i några minuter men insåg att någonting var fel så ringde upp den numret som stod vid macken och berättade vad som hänt, han talar då om för mig att han ska ringa till de som sköter maskinerna (genom datorn) antar jag och han säger då till mig att han ska ringa upp när han fått veta någonting.. Jag står där på macken och väntar i tjugo minuter utan att han ringer så jag ringde upp igen och han hade då inte fått reda på någonting... Jag såg på maskinen att de startade om den men när den var på igen så stod det lika dant "vad god vänta" jag satt snällt i bilen och väntade och fick säga till varenda person att "automaten är trasig, du får ta den andra" ... Ringde pappa efter typ en timmas väntan och kollade om han var ute och åkte och det var han ju inte men snäll som han var kom han till jet och gjorde mig sällskap, det första jag gjorde när han kom var att låna hans bil för att åka och kissa, höll allvarligt på att kissa ner mig... Han ringde och tjatade på den killen numret gick till och efter jag väntat i 1 och 40 minuter ringde jetkillen och berättade han de inte fick iordning på den och att han åkte från Ö-o för att plocka ut kortet åt mig... Så de stängde då av maskinen så att jag kunde åka och jobba vilken jag inte kunde göra innan ifall maskinen skulle hoppa igång, då skulle ju mitt kort komma ut och någon annan människa skulle ju tagit det..  Men allting löste sig ju men 1 timma och 40 minuter i bilen på jet var jag ganska irriterad och trött kan jag erkänna... När jag satt i bilen innan pappa kom satt jag bara och väntade på att bilen skulle dö eftersom att den i princip gick på ångorna men den klarade sig, kunde tilloch med köpa runt pumparna för att tanka i 40 kr som jag fick av pappa så jag kunde komma till jobbet.. :P Har nu fått tillbaka kortet och ska ringa imorgon och begära lite bensin.. :P

Oj oj, vilekn uppsats.. Inte meningen, hoppas ni orkar läsa, det är säkert en massa felstavningar och så, skyller på att jag sitter vid Jonas dator och inte är van vid tangentbordet... Mina felaktiga meningsbyggnader an jag tyvärr inte skylla på det men ja, hoppas ni förstår i vilken fall ;)

God natt och sov gott med er allihopp =)

Kommentarer
Postat av: zanna

usch, låter inget roligt..

Jo, jag ska försöka få upp lite magbilder snart:)

2009-12-15 @ 22:47:12
URL: http://theospappamamma.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Men va fan! Där ska jag aldrig tanka! Jävla skitställe! :P

2009-12-16 @ 10:35:17
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: emma

Det lät inte kul, hoppas att du får nåt för den den långa väntan.

2009-12-16 @ 22:14:04
URL: http://emmamotalaaskersund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: