2009-07-05

Söndag igen, jag hinner inte med, veckor, månader år bara springer iväg.. Jag tycker inte att det var länge sen jag gick ut nian eller började gymnasiet. jag kommer ihåg när vi satt som ettor första dagen på platen och rektorn pratade och hälsade oss välkomna och sa att vi snart sitter där och skulle ta studenten. Man tyckte ju bara det lät dumt men fasiken så snabbt gymnasiet gick, som sagt, tycker inte det var länge sen... Gymnasietiden är över, studentveckan och självaste studenten var ju det roligate på länge, tråkigt bara att man inser att man tycker om klassen precis i slutet, trist.. Jag hoppas att jag kommer att ha kontakt med många, ta en fika då och då.. =)

Aja, inte det jag skulle skriva, det bara slog mig...

Idag fram till klockan sex ungefär var jag bara lat och glodde på tv, då vid sex-tiden satte jag mig vid datorn och pratade med Sissi så hon kom hit så satt på balkongen och drack kaffe och rökte lite mycket, lätt hänt när man sitter ute... ;)
Vi åkte faktiskt och solade tänkte att jag ville få en grund så nu ska jag ta mig i kragen att ligga ute när det är fint väder.. Jag blir bara så lat nu på sommaren när jag jobbar, vill bara vara inne och ta det lugnt när jag är ledig ju men nu har jag ju som sagt fått en liten grund som jag kan bygga på..  Malin var här herromdagen och vi pratade just om solbränna, vart lite glad när hon sa att jag alltid hade färg och att jag aldrig var blek, tror hon sa det för att vara sbnäll, jag är ju jämt likblek..:P

ikväll har jag också varit hos Zanna och Patrik en sväng, druckit te och kollat på "Jalla jalla" Trevligt.. Inte ofta jag träffar dom länge men det får blir ändring på... Imorgon ska jag kanske ha lille Ludde på dagen, mysigt! <3

Aja, sluttjatat för min del, eller förresten, resan till Arvika gick bra, vi hade det jätte mysigt, jag slapp att köra hem och fick sova en stund, snäll man jag har.. =)

God natt och sov gott. Kram!


Kommentarer
Postat av: Malin

Pucko=) Du blir ju aldrig vit säger jag! Säger inte saker för att vara snäll ju:P

2009-07-10 @ 13:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: