2009-07-06

Hej och hallå kära vänner! =)

Idag har jag haft Ludwig hela dagen, hämtade honom när jag vaknade vid tolv sen åkte vi hem till mig.. Anna,Lillis och bebis (Alice) var här en sväng på eftermiddagen, trevligt =) Ludwig var helt galen, ville klappa och ta på Alice hela tiden han tycker om bebisar kan man säga. Jag får också tacka för den fina influttningspresenten som vi fick, två godisskålar som såg ut som vasen, skit snygga var de, tack..

Vid tre-tiden och jag och Ludwig till Expert för att lämna in min telefon för sjuttioelfte gången för att inspelningsfunktionen inte fungerar, han som jobbade där skulle försöka fixa så att jag kunde få en annan mobil eftersom att jag lämnat in den så många gånger och plus att jag haft liksom likadana telefoner tre gånger och det varit fel på alla..Så hoppas på en annan.. =)
Efter expert åkte vi till mamma och umgås lite men mamma föjde med upp till stan istället så åkte vi till expert där för att hon skulle kolla något med sin boxer och jag skulle kolla upp lite saker med min dator.. Jag måste erkänna att jag är sugen på en såndär jätte liten laptop, tycker ju min är lite stor (A)

Nu ska jag ta och lägga mig bredvid en sovande Ludwig och vänta på att Zanna och Patrik ska hämta honom! <3
Älskar dig, ludwig!

(Gammal bild men lika söt ändå ) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: