2009-07-09 - Em

Malin var här en sväng nyss, hon jobbade och hade lämnat in bilen på verkstan för att det skulle laga något däck eller vad det var och det skulle ta en timma så hon passade på att komma hit och umgås lite =)

Älsklings pappa kom för ett tag sen så han hjälper Jonas med att fixa här hemma, en hylla som satt fel, rullgarnen ska kortas av och spegelväggen ska upp.. Kände förrut att jag fått feber så tog nyss två panodin och ligger här i soffan och hoppas att det ska bli bättre, jag måste ju jobba i helgen...

Nog för mig, ska vila nu...  Ha en fortsatt bra dag om det går i detta skit väder..

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

SV: Ja, jag får göra det... Men hon jobbar rätt mycket nu va?

2009-07-09 @ 17:31:27
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: