2009-07-09 - Skit väder rent ut sagt!

Ja, som sagt, skit väder är det. Älskling och jag åkte iväg och handlade och köpte pizza, det smakade hyggligt.. Tråkit att man inte har någon som helst aptit när man är sjuk bara... Spegel-väggen kom inte upp idag tyvärr, det får bli efter helgen, konstigt nog så fann det inte med någon skruv.. Ikeas grejer finns ju alltid allting till men tydligen inte till speglarna, synd.. =/

Nu ska jag ta och hoppa i badkaret med mitt hjärta och mysa lite sen blir det sängen och titta på film och fortsätta mysa.. Jag älskar dig, Jonas Öberg! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: