2009-07-09

God morgon eller god middag..

Imorse när jag gick upp ur sängen och skulle duscha kände jag att ja inte skulle klara av att jobba.. Ibland får jag ju som "svimattacker" Svettas och orkar knappt stå upp och känner mig bara jätte tung i kroppen.. Usch!! =/ Jag ringde jobbet och sen gick och la mig igen, somnade efter mycket om och men... Nu när jag vaknat till odenkligt känner jag att det kaske inte var "svinattacken" utan at jag faktiskt är förkyld. Känner mig jätte tung i axlarna, har ont i huvud och bihlor, inte kul.. Men i helgen ska jag jobba i alla fal, ska ta det lugnt idag och imorgon så att jag frisknar till...

Skriver kanske en rad sen eftersom att jag bara ska vara hemma och kommer att ha tråkigt och som jag skrev igår har jag ju fått internet så sitter väl framför daorn hela dagen, då jag inte vilar.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: