2009-07-10 - Jag älskar dig, Jonas!

God eftermiddag..

Idag vid klockan elva vaknade jag av att Jonas damsög så när jag kom upp var det damsuget, dammat och iordning plockat, självklart vart jag glad, jag slapp denna gång, skönt =) Efter ett tag märkte jag också att han häll på att koka ägg så han höll på att göra frukost till mig också, gud vilken snäll färstman jag har :D

Idag händer det inte alls mycket, jag var nyss iväg och handlade lite på willys och ÖB medans svärfar var här för att sätta upp spegelväggen, det vart skit bra måste jag säga..

Älskling är iväg och springer sin råssnäs runda just nu så väntar på att han ska komma hem för att han ska laga mat, fläskfile, potatis och sås, mums.. Ska kanske ta och hoppa in i duschen och fräcka upp mig lite till maten.. Idag innan Älskling börjar jobba ska vi har lite "helg-mys" eftersom att vi inte kommer att kunna mysa något i helgen då vi båda jobbar,... 
Förövrigt så känner jag mig mycket bättre idag, lite ont i halsen och matt i axlarna bara men det går ju att leva med...

Hoppas ni får en bra helg, Kram Fia 


Måste bara säga att jag saknar min mamma en massa <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vafan Jonas har du gått o blitt Toffel på GAMLA dar



Trodde jag inte om dig

2009-07-10 @ 16:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: