2009-07-12

Tjollahopp.!
Har jobbat idag, 7-12, inte allt för jobbigt måste jag erkänna.. Imorgon jobbar jag 7-13... Skulle hellre jobba en dag 7-17 och ha ledigt en, men men så funkar det ju inte...

Idag vet jag inte vad som händer, ingenting tror jag inte, orkar inte göra några stora utsvävningar vill jag lova, känner mig sliten eftersom att jag sov 3 timmar förrgårs natt...

Okej, jag kom på mig själv att jag inte hade något at skriva, ska väl gå ut och ta mig en ciggarett och sen kanske vila lite... Kram

♥Världens sötaste bild på min Luddis =)
Saknar honom en massa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: