2009-07-16 - Röntgen

Ja, som sagt... Idag har jag alltså genomgått den hemska röntgen, det var inte alls kul måste jag säga, gjorde jätte ont.. Konstigt var det också, det gjorde skit ont i axeln i typ 20 minuter, alltså panikont och det är ju knappast där det ska göra ont... Aja, det gick rellativt bra i alla fall, de sista 15 minuterna låg och och kollade på skärmarna och det var faktiskt intressant att se hur det såg ut där inne.. Själva röntgen tog ungefär 1.5 timma  så var kvar till ca halv tolv, trött som satan eftersom att jag var där klockan åtta imorse och att jag både fått lugnande och smärtstillane medel...
Älskling lovade som jag skrev igår att jag skulle gå kebabtallrik idag så det fick jag, gjorde lite ont efter jag ätit men det var det värt för den maten... ;) Zanna kom precis till fyrkanten när vi kom så åt med henne också, trevligt...

Väl hemma så la jag mig och sov en stund eller rättade sagt det skulle blivit en stund men sov i ungefär tre timmar.. Men läkarna sa att jag skulle bli trött av läkemedlena.. Hoppas bara att jag kan sova inatt =)

Snart kommer Zanna och Patrick och hämtar mig, ska åka och äta glass, jag vill komma ut lite för att få lite frisk luft så att jag kan sova ikväll igen.. =)

Hoppas ni haft en bra dag.. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: