2009-07-21

God morgon, eller god middag kanske är mer rätt att säga såhär dags...

Gick för ca en timma sen, var nere i tvättstugan och bokade tid, men satans så dåligt med tider det finns, nästa onsdag liksom? Aja, tur att man klarar sig med kläder och inte hade barn om ni förstår vad jag menar...
Jag sitter här och väntar på att min älskling ska vakna så att vi ska äta någonting, han har jobbat natt, därför han sover.. ;)  Idag ska jag ta och ringa till Expert och hoppas att jag får veta vad som händer, om jag får en ny telefon eller inte... Ska jobba idag också, börjar halv fem skönt att ha "lite" sovmorgon.. ;)

Nee, nu kom mitt hjärtegull upp, så nu ska jag tjata till mig någonting att äta ;)

Hoppas ni får en bra dag.. Kram

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Haha, du, jag kan inte heller engelska så värst bra, bara o chansa lite ;)

Här är allt också bara fint! =D

Kram

2009-07-21 @ 13:03:31
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Viktoria

lär dig laga mat!

2009-07-21 @ 23:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: