2009-07-29

Har inte skrivit här på länge, känner inte för det riktigt.. Och kan väl säga att det känns som att jag inte har så mycket att skriva....

Det har inte hänt alls mycket på sista tiden... Igår var jag, älskling, Micke och Johanna i Söderköping och åt klass på "smultron stället" Skit mysigt var det.... Vi hade också turen att det var lite marknad där, visserliger nästan bara en massa hantverk men det var super mysigt att gå och kika lite.. Johanna och jag hittade också en liten outlet butik med smycken så vi inhandlade oss lite grejer, roligt att köpa en massa billiga grejer.. =)
Efter Söderköping åkte vi in till Linköping, gick på rusta och biltema och självklart åt vi lite mc donalds... ;) Givetvis hittade vi en massa skit i linköping också, man behöver ju alltid lite grejer att fylla ut med... ;)

Idag har vi städat lite här hemma, eller rättade sagt, Jonas städade, jag har haft jävla nackspärr hela dagen, skit ont, men det har släppt efter lite grann nu på kvällen, skönt det... Efter det så åkte jag och Fia till expert ovh pratade med dom om min telefon som självklart var trasig IGEN... Fick tillbaka den i Måndags, eller rättade sagt jag fick en helt ny telefon fast samma modell men när jag kom hem så funkade ju inte knapparna som man häjer och sänker volymen med... Så åkte din igen så han skulle fixa reklamation så var inne idag och kollade hur det gick och han skulle få svar imorgon och som han sa, förhoppningsvis får jag välja vilken telefon jag ville :D Jippi...=) Det är ju Faktiskt inte mer än fätt att jag ska få det eftersom att jag haft 3 likadana telefoner sen i Januari och så har väl varje telefon varit inne typ två gånger så ja, jag har haft min telefon typ 2 månader sen januari.. Great...;)

Aja... Nu ska jag ta och läsa bloggar och se vad man har missat dom dagarna man inte varit inne och läst...
God natt och sov gott, Kram!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va du städar hela tiden Jonas.Rätt man på rätt plats..Hur känns det runt lillfingret Jonas,bekvämt?

2009-07-30 @ 10:24:10
Postat av: Sofia

Vad elakt.. :P Jag ligger faktiskt inte bara i soffan och tittar på, Jag tvättade faktiskt... ;)

2009-07-30 @ 10:44:33
Postat av: Anonym

skojade bara ju :)

2009-07-30 @ 11:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: