2009-07-30

Jag har kommit på en sak..Det är inte så att jag inte har lust att skriva i bloggen utan det är nog det att när jag inte skrivit på några dagar så känner jag mig lite "tvingad" att skriva några rader och då vte jag inte heller vad jag ska skriva, osv...

Aja, idag har det inte hänt alls mycket.. Har jobbar och när jag slutade halv åtta åkte jag hem till Tolié där mamma och Håkan var så satt och pratade med dom en sväng sen åkte jag hem, la mig i sängen för inte inte så länge sen och har tittat runt lite... Budade på ett par skor och en väska igår och såldes tillsammans, jag tyckte dom var lite söta så budade på 11 kronor och nu när jag kom hem ikväll såg jag att jag hade fått dom för 11 kronor, gött... En väska och ett par skot, 77 kr, eftersom att frakten var 66 kronor då men satatan så billigt... Tjejen som sålde grejerna hade en massa såna "paket" då antar att det var en såndär som köper saken som passar ihop, använder det en gång och sen kommer på att, nee, nu vill jag inte ha det här mer så jag säljer dom.. :D Men gött för mig, som sagt, 77 kronor, billigt =)

Imorgon bitti går Jonas av sitt pass klockan 7 och då går han på semester i 5 veckor, underbart ♥

Tänkte att jag lägger upp lite bilder från när vi var på smultron stället.
God natt.. Kram
 

Älskling <3

Älskling idiotförklarar mig för att jag inte vill vara med på kort :P

Johanna =)

Mickes                                Johannas             Älsklings                 Sofias

Älskling

Mikael =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: