2009-07-11 - Delat pass!

Ja som sagt, idag har jag jobbat deltat pass, men det gick kanon, inte alls så trött som sgat trodde jag skulle vara.. Var inte pig alls imorse när jag skrev inläggen kan man säga tror knappt at jag var vaken, kommer inte ihåg vad jag skrev så ska nog kolla upp det när jag skrivit klart det här. så ursäkta om det blir lite upprepning. ;)
 
Var som sagt ute med Fia igår och tittade på Björn, skit skojj.., =) Skriver ett inlägg nu mest för att jag ska lägga upp de få bilder som togs igår hemifrån Oinas innan vi gick till Jonnie.

Hemma hos Oinas körde vi "kungen" som ni ser fick Oinas och Mathias dricka de två gånger vi körde, vi andra var överlyckliga över att slippa dricka blandningen av grogg,cider och öl.. ;) Tycker att Oinas poser är så söta så var tvungen at lägga upp dom bilderna ;) Sofia ville inte riktigt vara med på bild där i början men efter lite alkohol är det alltid roligt att vara med på kort;) Och jag har väl aldrig tackat nej till att bli fotograferat, självkär som man är :P

Som sagt var, efter Fialotta fått i sig lite alkohol är hon gärna med på kort :P Titta Sofias fötter, blodiga och en massa blåmärken!!
Tack för en bra kväll, världens bästa vän! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: