2009-07-11 - Uppe innan tuppen ;)

God morgon god morgon..

Hoppas att ni sovit gott och att ni inte behöver gå upp lika tidigt som mig.. ;)
Igår ringde fia och sa "du kommer ikväll nu då?) jag hade glömt bort att jag lovat henne att ´vara med på förfesten innan Björn och självklart pallrade jag mig dit och skulle dricka 2cider och en öl, jag fick skramla här hemma ;) Vid klockan elva när dom skulle gå blev jag självklart sugen på att följa med vilket jag också gjorde, så jag kom hem straxt efter 2 någon gång.. Och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli fem över halv sju så att jag kan åka till jobbet, har delat pass idag så ska jobba nu fram till tolv sen slutar jag och då ska jag hem och sova vill jag lova er.. Börjar igen halv fem och då är jag pigg och glad igen förhoppningsvis...

Ska göra mig redo för att åka nu men hoppas att ni får en bra dag, bakis och dana är det nog ganska många som är, förresten så var Björn bra igår men fan vilka idioter det finns när man står och kollar, bara puttas och tränger sig, är det jätte fullt så går det väl knappast komma imellan... =/ Sofia vart förövrigt hotat med stryk av en kille igår och Sofia bad honom slå men det skulle han göra när ingen annan såg, undra hur mycket däng han hade fått om han hade slagit, haha ;)

Slut-tjatat för min del, ha en bra dag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: