2009-07-21 - Trevlig helg <3

hej och hå.. =)

Jag skrev här att jag skulle skriva i söndags om jag inte mådde alt för dåligt och visst jag skrev inte i söndags men det var FAKTISKT inte för att jag var dålig utan för at jag var för lat... :P Förlåt...

Lördagen var jätte trevlig, Rebecca och Sofia kom vid sju-tiden så då började vi att kröka litem drack faktiskt liten "välkomsdrink" som jag hade gjort iordning dagen innan.. =) Vi satt på balkongen och snackade en massa skit, trevligt som satan var det... När vi väl kom ut så gick vi till hallen där det var ca 15 personer, inte alls kul... Cecilia,Thomas,jag och Sofia begav oss istället ner till brygget för att det sas vara mycket folk där men mycket vet jag inte om jag kan hålla med om, visst var det mycket folk för att vara i den lilla lokalen men inte om det varit större om man säger så.. Aja, jag hade det mycket trevligt i alla fall, träffade bland annat Linda, roligt.. =)
Aja, inte så mycket att berätta om kvällen eller jo det finns det säkert men orkar inte...:P

Söndagen spenderades med älskling, vi var hemma hos mamma en sväng och åt men vart inte långrandiga eftersom att jonas inte mådde så bra... Idag har jag inte gjort als mycket... Suttit på akuten med Malin´och hennes pappa, Rolf hade ramlat på cykeln och hade fått någon spricka i höften men tur i oturen måste man ju säga, vart påbackad av en bil så det kunde ju gått värre.. Men men, satt där ifrån klockan 18 till 21 ungefär då jag åkte och hämtade syster på jobbet och skjutsade henne till Patrick så stannade där ett tag, fick träffa luddis lite, han vaknade i ca 5 minuter så fick pussa och krama lite på honom.. Har saknat det lilla livet.. <3

Hoppas ni haft en kanon helg, det har i alla fall jag... =)

Lite bilder ifrån i Lördags, Cecilia som tagit dom.. =)

Tomas (Cecilias pojke) och Jag på hallen innan Brygget!

Jag och världens bästa vän!

Snygging? Hmm!!

Linda and Me! =)

Jag har hört att man får skylla på alkoholen ibland? :P

Suddig!!

En otroligt snygg bild (inte) får avsluta!! ;)
Tack till er som gjorde min kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: