2009-06-30 - Depeche Mode

Ja, jag ska och kolla på Depeche Mode på Fredag med Älskling, Han ringde för ett tag sen och frågade om jag ville att vi skule åka och titta på dom, och självklart ville jag det så på Fredag som sagt :D Blir alltså en liten trip till Arvika om jag inte minns fel och förhoppningsvis ska vi också titta på bandet som spelar innan eftersom att Jonas och dem var förband åt det bandet för några år sen.. Ser verkligen fram emot det :)

Imorgon ska jag åka till tandläkaren i Linköping och få min bettskena och efter det ska jag och Jonas till ikea och köpa ytterligare lite saker till hemmet som vi sett att vi behöver.. =) Beroende på morgondagens väder hoppas jag att vi åker och badar när vi är tillbaka i Motala...

Idag har vi städat klart uppe i gamla lägenheten och har besiktning på den imorgon halv tio, hoppas att det går bra efter allt vi slitit... :P Vi var oppe på ströget och åt idag också, mumsigt förutom att jag fick ett hårstå i maten men det kan ju hända var som, men fick en ny panini så det var ju ingen fara... :)
Sara, Linda och Felicia plutten har varit här en sväng nu ikväll, trevligt att få träffa dom, måste bli oftare sa vi men det säger vi jämt.. :P Men tycker att vi får ta tag i det, hoppas att dom ska flytta hit till väster faktiskt så att vi har närmare till varandra.. Tack för ikväll, tjejer! =)

Jag antar att det snart blir sängen för min del, hoppas ni haft en bra dag, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: