2009-06-17 - Flytten färdig! =)

Hallå Hallå...

Nu har jag och Jonas flyttat färdigt och nästan allting är iordning.. Fick reda på i Måndags morse att vi kunde ta lägenheten så Jonas och hans bror började vid middagen med att bära in allt det nyinköpte och sen när jag kom hem var det bara att hjälpa Jonas att fortsätta packa för att sedan köra ett lass.. Karlarna var så duktiga och slet och svettades medan jag bar lite lätta saker.. ;) Eftersom att jag är så lat av mig började jag packa upp lite grejer i nya lägenheten ( mycket roligare än att bära :P ) Aja, förlåt, inte så intressant att höra för er hur vi gick till väga, aja!!

Är som sagt nästan helt iordning, var och köpte en massa möbler och grejer på Ikea i Söndag, så har en hel del nyss här hemma vilket är väldigt skönt... Väldigt stor lägenhet gämnfört med det gamla kan man säga.. =) Tre rum och ganska stort kök och badrum, eller rättade sagt ett väldigt praktiskt badrum.. Jag hoppas att det är någon som kommer och fikar och tittar lite på vårat hem, min första lägenhet, jag börjar bli vuxen.. =)

Ikväll har jag varit hos mamma, vi har ätit sill och potatis, mumsigt.. Tur att mamma ställer upp och ger mig mat när jag inte orkar laga shälv.. :P Haha! Har suttit där i flera timmar, trevligt att få prata av sig lite, har inte umgåtts med henne såhär på jätte länge känns det som...Vi har faktiskt suttit på balkongen i några timmar, det är rätt så skönt ute med det är ju ingen sommarvärme direkt vilket är skit, jag vill ha SOMMAR!!

Var på introduktion i Måndags,  och har haft hospitering igår och idag och det har gått jätte bra, känns skönt att komma tillbaka till Strandbacken där jag trivs massor.. Trevlig personal, vilket uppskattas väldigt mycket!!
Börjar mitt sommarvikariat på Måndag, ska bli skönt att käna pengar!! :D

Hoppas ni står ut med att läsa allt oväsentligt  jag skriver.. :P

Kramar Sofia!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hörrö, det är faktiskt en baddräkt ;) Haha! =)

Här är allt bra! Själv? Kramar

2009-06-17 @ 23:39:39
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: