2009-06-13 - Lördag

Idag har jag städat som en tok här hemma, det behövdes, har inte gjort ett handtag sen studentveckan började, har varit helt slut och jag måste erkänna att jag är seg fortfarande :P Har som sagt plockat iordning all skit som legat överallt, damsugit och torkat kolvet och diskat bärget ute i köket.. skönt att ha det gjort, har inte velat vara hemma när det sett ut som det gjort men nu känns det bra och hemtrevligt igen =)

Var förbi hemma hos pappa förrut och hämtade kartonger så att jag ska kunna börja packa men vet ju inte vart man ska börja, jag har aldrig packat ett helt hem förrut ju, Hjälp mig!!  Gick in till Curta och Lena när jag ändå var nere så fastnade där i två timmar och drack kaffe... Syster ringde också så skjutsade dom till patricks bror och sen åkte jag till Sofia och Oinas och fick mat och grejer, mums mums.. Kom nyss hem och självklart sätter jag mig här vid datorn och kollar runt istället för att börja packa, men men, det får jag göra imorgon så att jag inte stör grannarna...

Ska sätta igång och läsa lite bloggar nu, läste ifatt lite igår men nu ska jag se om det är någon som skrivit nnågot kul idag! Hoppas ni haft en kanon dag! Kramar Sofia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: