2009-06-24

Sommaren har äntligen kommit, skönt med värme, måste erkänna att jag faktiskt inte varit ute och njutit av det än men det kommer.. Jobbade Måndag Tisdag och är ledig idag och imorgon, men har inte fått ta det lugnt och sova ut inte, fick en tandläkartid i linköping så har varit där idag från klockan 10.15 till 12.00 så dem har gjort en undersökning på min käke, ska få bettskena igen, så nu måste jag se till att använda den..  Har väl haft minst två stycken innan som jag glömt att använda efter ett tag jag fått dem och sedan tappat bort dem.. Slarvig är jag, men nu måste jag se till att använda den så att käken blir bättre. Ska dit och få den på Onsdag så hoppas att den passar och att allting blir bra till slut, vill ju inte betala en ny sen när jag får betala tandvården, kan tänka mig att skenan kostar ca 25 tusen, det är ju lite pengar kan man säga.. :P

Idag har Zanna, Patrick  och Ludwig varit här, vart tyvärr bara en snabbis eftersom att se skulle hem igen och att jag var nyvaken från mid eftermiddagslur.. :P
ikväll har jag faktiskt laddat upp alla bilder ifrån studentveckan på facebook som alla tjatar om, men nu ligger dem där, det tar ju sån tid så lägger upp bilderna från självaste studenten imorgon om jag får tid så det kan ni ju titta på om ni är intresserade =)

Imorgon ska jag och älskling rensa balkongen från allt skräp och alla kartonger som vart från alla grejer när vi flyttade.. Förhoppningsvid så går det fort så att vi hinner ligga lite i solen med... Ska också slänga allt skit från gamla lägenheten och ta med våra möbler på balkongen och flytta hit dom så att man kan sitta på balkongen som just nu är en sopstation.. =)

Hoppas allt är bra med er, kramar!


Jag saknar klassen, OP06B! <3

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Taaack! =D

2009-06-25 @ 10:07:46
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: