Du tänkte jag vara poppis och börja blogga! =)

Sofia och Oinas var här igår på eftermiddagen så drack vi lite vin på balkongen, eller vi satt där i kanske 30 minuter sen vart det för kallt så vi gick in.. Det är trist nu på vintern eller när det precis varit vinter att man inte träffar sina vänner på samma sätt som på sommaren.. Men snart är det sommar och då blir det förhoppningsvis att jobba en hel del men Sofia,Oinas Jag och antagligen Jonas ska åka till High Chaparrall vilket jag längtar somn satan till!

Idag hade jag tänkt att ta mig en promenad hem till mamma för att hämta min bil men snön hindrar mig, känner inte för att bli en snögubbe idag! Hittills idag har jag bara suttit framför datorn och pratat med underbara och sociala människor! 
Nu ska jag ta och äta lite mat, potatisgratäng och fläskfilé som Jonas lagade till oss igår.

Jag älskar dig, Jonas Öberg!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: