Söndag29Mars

Jaha, söndag igen, helgerna går så jävla fort, det är helt sjukt. Gårdagen var helt perfekt, det får jag tacka min älskling för!
Imorse åt vi mysig frukost ihop sen var det bara att börja plocka iodrning lite här hemma för att i eftermiddag kommer Jonas föräldrar och ska titta på vårt fina hem!
Just nu sitter jag och kollar på let´s dance så sprang hit för att inna skriva lite i pausen. Ska till mamma när jag sett klart på det, vi ska till matverkstan och äta, hon skulle bjuda mig, min mamma är snäll! ♥.
Jag måste säga att jag tycker att Laila skulle ha vunnit let´s dance, men dom båda har ju varit skit duktiga.

Nu börjar det igen. Men hoppas ni får en kanon dag,Kram!
♥Jag älskar dig, fruktansvärt mycket, Jonas Öberg♥

_________________________________________________________________________________
Jag glömde skriva förrut att jag måste tacka min absolut bästa vän för den för tidiga födelsedagspresenten som var en rosa rattmuff  till min bil  ! ♥
Visst är det vacker!?!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sötast ju. Jag vill också ha den :)

2009-03-30 @ 22:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: