Tisdag31Mars

God morgon/God förmiddag.

Idag är jag ledig igen, underbart! Jonas tycker att jag är alldeles för mycket öedig men jag känner att det är riktigt skönt och att det behövs för att hinna plugga. Imorgon har vi som alla andra NP skriftligt i Svenska B, jag hatart och jag kommer aldrig att klara det.
Idag vaknade jag skapligt och första tanken var att "jag måste sätta igång och plugga" jag började läsa igenom häftet som man ska läsa tills imorgon men orkade bara en bit, tv:n var mycket intressantare.. =)

Har nyss ätit frukost så ska älldeles straxt hoppa in i duschen och sedan hämta lille Ludwig på dagis. Annars idag s´ka jag inte göra mycket, tänkte sola en sväng, det behövs mer än någonsin, är så fruktansvärt blek. Efter det blir det hem och städa och förhoppningsvis orka plugga lite också..

Jag skriver nog en rad senare.
Hoppas ni får en bra dag! Kram. 


Trodde jag skulle hämtat luddis halv ett men det var typ halv två, så nu har jag tråkigt!!

   
Ludwig och Jonas, mina bästa killar!

Ditt namn? - Sofia Christina Svärdvall
Födelseår? - 1990
Hur lång är du? - 163 cm
Spelar du något instrument? - Nej
Dina första tankar när du vaknar? - "Vad gör Jonas" eller "vad skönt det ska bli att lägga sig ikväll"
Vart befinner du dig just nu? - Hemma,vid datorn.
Biter du på naglarna? - Nej
Vad har du för färg på kalsongerna/trosorna? - Röda
Har du några husdjur? - Här kommer det inte in något djur. :P
Är du singel? - Absolut inte!
Vem är snyggast? - Hmm! Jag? :P
Vem vet mest om dig? - Sofia, bästa vännen!
Vad vill du ha just nu? - Sommar och mycket pengar!
Rädd för? -  Att förlora dem jag älskar!
McDonalds eller Burgerking? Lätt Mc Donalds
Sjunger du? - När ingen hör.
Vill du gifta dig? - Absolut.
Kommer du överens med dina föräldrar? - Ja
Din hårfärg? - Brunt
Skor du hade på dig idag? - går in mina rosa pumps här hemma.
Vad sover du i? - Trosor eller ingenting alls.
Kläder du har på dig idag? - Underkläder, Linne,tröja och Jeans.
Favoritårstid? Sommar =)
Favoritmat och dryck? - Mc Donalds, haha!  Tacos, Potatisgratäng med pepsi.
Hur svarar du i telefonen hemma? - "Aa det är Sofia"
Hur svarar du i mobilen? - Hellu eller Aa.
Sov du ensam inatt? - Nepp.
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Sov.
Vad var det senaste någon sa till dig? - "Ses sen då"
Godaste glassmaken? - Polka tror jag. Men föredrar helst isglass.
Drömmer du mardrömmar? - Händer.
Favoritklädsel? - Mysisar är alltid skönast.
Hur många kuddar sover du med? ligger på en och den andra bredvid mig.
Längtar du mest efter just nu? Att NP ska vara över. och att det ska bli imorgon kväll.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? - "hemma"
Saknar du någon just nu? - Ja, Jonas och Ludwig, det känns som det var länge sedan jag såg dom. (jonas imorse,Ludwig igårkväll.
Snus eller cigaretter? - Ciggaretter
Längtar du till din nästa födelsedag? - ja, fyller jag snart!
Är du blyg? - Ja, fast det är ingen som tror.
Tycker folk du är snygg? - En del i alla fall =)
Har du använt någon hårprodukt idag? - Nej
Vad har du för planer till helgen? Nej, kanske dricka lite vin? =)
Hur är det? Perfekt, väldigt chokladsugen så det ska jag åka och köpa efter jag hämtat lillen på dagis! <3

♥Måste bara tillägga att jag älskar och saknar min man!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: