13November

Jag kom inte på att det var fredag den 13:onde förrän Clara nämnde det på jobbet, jag har så himla bra koll.. ;)

Det var mysigt att vara i simhallen faktiskt, skönt också att jag kom utanför dörren och gjorde någonting, jag har ju som jag säkert nämnt någon gång förrut blivit väldigt trött och lat av mig, antar att det är för att jag nästan aldrig gör någonting, sover ca 13 timmar per natt och så vidare :P

På jobbet beställde jag och Clara pizza, fredagsmys ;)
Nu när på kvällen eller ja när jag kommit hem så har jag bara legat i sängen framför denna dator och läst bloggar, inte läst på hela dagen ju så hade lite att läsa igen, roligt är det ju så jag ska inte klaga på det. Men som vanligt fick jag ju migrän-huvudvärk när jag jobbade och har sen forsatt fast jag tagit mina värktabletter. Ni tycker säkert att jag är hur dum som helst som då ligger framför datorn då, men har jag den långt ifrån mig så funkar det ganska skapligt och eftersom att Jonas jobbar så har jag inte så mycket att välja i mellan, kan ju inte somna lika tidigt när han inte är hemma som när han är hemma så måste ju sysselsätta mig på något sätt och tv:n kan jag ju inte titta på för säkert ser jag eller inbillar jag mig något otäckt så jag inte kan sova... På datorn kan jag ju verkligen välja vad jag vill titta på, jag är töntig, jag vet, det säger alla ;) Men ni ska också veta hur jobbigt det är att vara så pass mörkrädd och nojig som jag är...

Pratade med Ann här på kvällen också och vi kom fram till att hon ska komma hit imorgon och ha Lördagsmys ihop med mig eftersom att Jonas jobbar imorgon med... Jag bestämde även att hon ska sova här eftersom att jag hatar att sova själv. :P  Skönt att ha lite sällskap, länge sedan man hade någon kompis sovande hos sig på det sättet, ligga och prata och fnissa i sängen, ja det är så mysigt och roligt..

Sandra skrev också att hon ville ha en magbild, som ni flesta säkert vet så har jag knappt någon mage än, tyvärr, jag vill att den ska växa och bli stor nu så att ser att jag är gravid och inte bara tror jag är tjock :P Men tänkte att jag kunde ta en bild imorgon och slänga upp så ni får se på den lilla utbuktningen som är, haha ;)

Måste också säga att jag blir väldigt glad över de få kommentarer jag ändå får ibland, de gör mig glad och då får jag också lite vilja att skriva...

Jag antar att de flesta sover nu och läser mitt inlägg imorgon (Lördag) och er önskar jag då en underbar Lördag..


Glömde skriva att jag även pratade en sväng med min vän Sofie i förrgår. Bestämde att hon skulle komma in till stan någon dag så att vi kunde ta en fika och prata lite skit.. Men hon tänkte bara komma in om hon fick ta bilder på min mage sa hon, haha så sööt. =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Magen kommer med tiden. Det kanske inte är så kul att vänta på magen när det är första graviditeten. Men den är så mycket vackrare när den väl kommer sen.



När man som jag väntar tredje barnet, väger mer än man gjort någonsin, så kom magen innan jag ens hann blinka, blev gigantisk direkt och nu blir man ständigt ifrågasatt om man verkligen har rätt datum för BF istället.



Men så fort det lilla livet börjar ge sig tillkänna ordentligt där inne med buffar och sparkar så är det bara det du kommer bry dig om och inte tänka så mkt på själva magens storlek.



Ha en underbar lördag!!

Kram

2009-11-14 @ 08:25:49
Postat av: sarah (klassen) :)

Hej sofia:) Var har du fått jobb någonstans?Nyfiken:) Hoppas allt är bra med dig och bebis! Kramar Sarah

2009-11-14 @ 12:11:19
URL: http://sarahsdays.blogg.se/
Postat av: Naimi

hehe bara kul me långa komentarer ju ;)

ja men lr hur, de e så dubbelt ! =p

förresten så e ja oxå mörkrädd o vågar inte sova själv för ja tror allti de spökar osv =P så ja vet hur de e :O o om man dessutom kollar på nåt på tv som du skrev så e de ju helt kört =)

2009-11-14 @ 13:12:11
Postat av: Ann

Roligt att du såg fram emot det.. synd att det inte blev som någon av oss hade tänkt..Men det kommer fler gånger. Men jag hade jätte trevligt :D kram kram

2009-11-15 @ 01:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: