5November

Jag hade för mig att det var 5 november igår, jag ligger en dag före känns det lite som. Trodde också att det var fredag idag men icke. Synd tycker jag...

Sitter nu faktiskt vid köksbordet med datorn, tänkte att jag inte skule bli lika trött då.. Det är ju lätt att man nästan somnar när man ligger med datorn i knät i soffan. Fick nu också arslet ut vagnen och satte in några bilder från kameran. Dock är det bara några stycken men ändå... ;)

Var hos tandläkaren förrut, på en kontroll, vilket alla får göra innan man fyller 20 misstänker jag..?! Har du haft början till hål eller hål på flera år men nu bara för att man ska få betala för tandvården så hade jag tyå 4-5 st början till hål. Jag får nog försöka sluta dricka pepsi jämt och ständigt. Det har ju blivit en favorit nu, trodde ärligt talat inte att man kunde bli sugen på någonting att dricka utan trodde bara det var ätbara saker..
Är det någon annan som varit sugen på någonting att dricka under sin graviditet??
Pratade med en kund i telefon om det, för henne var det bara julmust som gällde och skaplig tur hon haft så att båda hennes graviditeter var runt jul och påsk så att hon kunde dricka det.. ;)  Kan väl också tala om att jag inte pratar såhär med andra kunder men vi kom in på det där med barn ja och på den vägen. 16.5 minut pratade jag med henne, rekord för oss bokare... :P

Har varit en sväng på gyn idag också, fick med mig gratistidningen medbarn hem, jag tycker den är ganska bra, i denna tidning stod det en massa bra frågor och svar i som folk hade skickat in, mycket bra information, sådant där man tänker på fast jämt glömmer fråga..

Råkade nyss ta bort en hel del jag skrivit, AV MISSTAG!!! Inlägget jag höll på med var typ lika långt till men det är väl bara för mig att skriva om, jävla skiiiiiit!! Det får man bara för att man för en gångs skull ska skriva ett länge inlägg.. Aja, pest och pina skulle jag säga... Jag kommer som ni förstår inte skriva så långt inlägg nu eller fortsättning rättade sagt. Jag är arg nu! =(

Ludwig var ju här i Fredags när Zanna och Patrick var och köpte målarfärg till Zanna&Luddes nya lägenhet som de snart ska flytta till =) Ludde, jag och Zanna var på stan tidigare på fredagen då Ludwig fick en halloween dress av sin mamma. När vi kom hem så skulle han ju självklart som ni förstår ha på dig den. Han hade på sig den i kanske 20 minuter sen var den inte lika rolig längre. Efter några timmar kom dom och hämta lillen eller ja vi åkte till affären allihopp, Ludwig la på capen eller vad det heter i vår bil istället för att släpa på den inne i affären.. Han glömde den självklart där och sen och varken han eller Zanna frågat efter den så man kan väl säga att dressen var roligt ett tag, så är det väl med de flesta barn som får nya leksaker. Roligt eller tag bara..

I Söndags hade Jonas och jag vart ihop ett år vilket vi firade eller vad man ska säga i Söndags. Vi åt trerätters här hemma och hade det väldigt mysigt..
Söndagen spenderade jag med fia eller ja i alla fall eftermiddagen. Vi var hemma hos hennes mamma och bastade och snackade en hel del skit, jätte trevlig var det.. =) Jonas var uppe på hallen och tittade på matchen mellan AIK-IFK Göteborg. Älskling var glad efter matchen eftersom att AIK tog sm-guld ;)
I måndags hade han med sig en tårta till jobbet som det stog "SM-GULD GNAGET" på, det tyckte han var bra eftersom att typ ALLA på jobbet hejade på IFK...
Jag tog en mycket snygg bild på AIK-fanet innan han åkte.. Haha, snygg min ;P



Ne usch, slutpratat för min del nu, det vart ett ganska långt inlägg ser jag. Aja... Ska väl ta och byta om, läsa lite bloggar och sedan bege mig till jobbet =)
Ha en fortsatt trevlig dag.. Kram


Kommentarer
Postat av: Ida

Ville bara säga Hej!

Hittade hit genom att du skrivit på frittes blogg..

Måste säga grattis till dig och Jonas!! Kul med bebis.

Vet vem Jonas är då vi känner samma folk i den här stan.

Kul att hitta en ny blogg att följa. Och spec då jag bara är en vecka längre gången i graviditeten än du.



Må gott.. /Ida

2009-11-06 @ 12:52:33
Postat av: Linda Olsson

Sv; Hihi! Tack så mycket! =)

2009-11-07 @ 10:48:28
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: