Fredrik 30År =)

Ja, igår fyllde storebror 30 år så jag,Simon,Åsa och pappa var i Ö-o och firade honom. När vi kom fram så skulle vi bara upp en snabbis för att jag skulle kissa men det vart att vi stannade i ca 2 timmar eftersom att pappa,Åsa och Fredrik drack vin, vi kom på att faktiskt jag kunde köra hem så pappa också kunde dricka lite för en gångs skull, jag skulle ju inte dricka ändå liksom.. ;)  Efter den "lilla" visiten i lägenheten åkte vi och åt på ett litet mysigt matställe liknande matverkstan.. Efter det skulle vi egentligen åkt hem men det vart så att vi följde med Fredrik,hans mamma,syster med pojkvän och spelade bowling istället, riktigt kul måste jag säga, även fast jag kom sist i vårt lag (A) ;)
Vid åtta tiden var det dags att åka hem, pappa var full och trött och somnade i baksätet, så roligt, jag har inte sett honom full på jätte länge :P Aja.. Resan gick i alla fall jätte bra och storebror var jätte nöjd över dagen vilket var meningen.. Tack för en trevlig dag. =) ♥

 

Imorse vaknade jag klockan sju, jätte kuuul!!! Skulle upp klockan 8 för att gå till sjukgymnasten nere på Marieberg så kunde ju inte somna om när jag väl vaknat... Sjukgymnasten gav mig i alla fall lite övningar och så som jag ska göra eftersom att hon konstaterade spänningshuvudvärk, fick även lite övningar så att jag inte ska få ont i ryggen när magen blir större och så.. Himla snällt =)
Ne nu ska jag ta mig lite frukost här, magen skriker efter mat..

Hoppas ni alla får en underbar dag.. =)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

23 februari är det beräknat för min del. Mitt minne är som bortblåst har jag redan frågat dig när det är Beräknat för dig?

2009-11-18 @ 10:40:49
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Ronja :)

tack så mkt :)

2009-11-18 @ 11:39:47
URL: http://ronjaross.blogg.se/
Postat av: Naimi :)

va de du som kommenterade min gamla blogg? =)

isf har du ju d3en nya här ;)

2009-11-18 @ 22:32:13
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Sv; Hihi! Det ska jag göra! =) Nej, det får man säkert inte...är ju massor man inte får äta.... Men gott va det ;) Haha! Nej, ärligt hade jag faktiskt inte en tanke på det. Men det stämmer nog.

Kramar

2009-11-19 @ 08:40:27
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Naimi

hehe ah de har ja :) blev väl kanske inte riktigt som ja tänkt mig men de får duga =P

tack :)

2009-11-19 @ 10:05:27
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: