10September - Kväll

Ja, idag har jag som sagt tvättat och efter det åkte jag till Marie där mamma var så efter det åkte mamma och jag och tog en hamburgare och en glass på mc donald, mysigt.. Vi var faktiskt inne på godishuset också, köpe lite grann men jag vet av erfarenhet att jag inte kommer att äta upp det eftersom att jag inte tycker om godis egentligen... :P

När Jonas kom hem så åkte vi och köpte mat, jag lyckades tjata till mig det, YES! Jag var så sugen på kebebsås så det vart från fyrkanten :D Så nu sitter jag här, har nyss kollat på idol lite kul att se..
Men måste fråga, visst var det Emil ståhlner som var med idag? Snälla svara =)

Snart blir det sängen för min del. God natt och sov gott. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: