12september.

God middag allihop=)

Hoppas ni sovit gott och haft en bra morgon.. =)
Jag och älskling åt i alla fall nyss frukost, jag åt jordgubbsfil och så sa jag åt Jonas att ta fram sockret åt mig och självklart gjorde han det.. Men när jag ätit några skedar tycker jag det smakar jätte äckligt och sa då till Jonas att de där havre-kuddarna vi köpt var jätte äckliga(hade just lagt EN i filen och ätit den). Men så kom jag ju på när jag tittade på det som jag trodde var sockret, det var salt kan man säga. Smakade äckel päckel så prova inte det ;)

Innan frukosten rensade och förvällde vi alla kantareller vi fick igår.. Jag/Jonas, Mamma och Jan fick sammanlagt ca 10Kg kantareller... Det var ganska roligt att gå i skogen när man hittade så mycket måste jag säga =)

Idag ska jag inte göra allt för mycket. Liverpool spelar idag så jag antar att det kommer folk hit som ska kolla på det.. Men själv som sagt ska jag inte göra någonting, kanske åka till mamma en sväng..

Ha en bra Lördag, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: