14September

God morgon..

jag kan ju börja med att skriva att jag antagligen inte kommer att vara allför aktiv här på bloggen nu framöver då internet inte fungerar på min börbara dator, skiiit!!! Orkar inte sitta uppe vid Jonas dator, mycket bekvämare att ligga i soffan och slöa samtidigt man surfar ;)

Igår var Dennis här och demonstrerade en stordyr damsugare för oss som man självklart ville ha eftersom att det fanns alla finesser på den, men men dyr var det som sagt!!! Några av er behöver inte blå förvånade om dom ringer er eftersom att jag skrev upp några namn för att få en vinöppnade hemskickad, den var också jätte fin, men hoppas inte att ni blir arga på mig... ;)

Idag funderar jag på att ta mig ork att hitta på något.. Någon som bjuder på kaffe? ;)

Kommentarer
Postat av: Cat

Ska du köpa en dammsugare så ska du ha en Kirby hörrööö! ;D



O instämmer, det är nice att ligga i soffan o surfa! =P



Sen hörde jag att vi har ett gemensamt hatobjekt också! Hahah! =D

2009-09-14 @ 10:57:15
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: Cat

Hehe! Hon är en liten skitunge som bara är allmänt vidrig o störd. Så har hon gjort en grej med en polares katt, vilket gjorde mig GALEN! Kan inte släppa det.

2009-09-14 @ 11:34:43
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: