21September

I lördags var det ju som jag skrev dop på dagen och det var väldigt fint, var nere vid båtstugan på väster... På kvällen var det alltså fest på samma ställer, Johnnys 35års-fest.. Trevligt som sjutton var det, jag själv var nykten eftersom att jag körde med det spelade ingen roll på Söndagen kan man säga eller jo men jag kände mig bakis när jag vaknde ändå, kan vara så att jag bara var väldigt trött... Johnny och två till som jag inte vet namnen på tog ett natt-dopp, det såg redigt kallt ut...:P En stund efter de hade badat så gick vi in och då hade de börjar städa där inne eftersom att klockan var ungefär 2 så alla slattar i ölburkar osv hade dom hällt i en enda stor skål för att slippa springa. Johnny som var lite dragen skulle självklart dricka det där och efter det så doppade han även hela huvudet och blåste bubblor där i, det var öl överrallt men kul var det... Straxt där efter var det hemgång..
  På Söndagen mådde min älskling inte alls så bra så det vart en väldigt lugn dag eftersom att jag också var jätte trött, pizza och lite flöt vart det på kvällen =)

Idag kom Jonas och väckte mig med frukost på sängen så vi tittade på film och tog det lugnt.. Vi hoppade efter det in i duschen och självklart var han klar mycket före mig så när jag kom ut ur duschen hade han plockat iordning frukosten, plockat iordning det som skulle bort och bäddat sängen, har jag inte en väldigt bra karl??=)

När vi var och handlade ringde mamma och frågade ifall vi inte ville komma och äta så vi åkte dit så gjorde Jonas spagetti och köttfärssås som vi egentligen skulle åkt hem och lagat men skönt att komma bort lite... Efterätt vart det också, chokladpudding och grädde. Det slutade med att mamma och jag hade lite krig.. Så både hon och jag var fulla med grädde när vi var klara och självklart spydde jag när jag tvättade av mig, hatar grädde och dessutom är jag lite känslig just nu...

Hoppas ni har orkat läsa allting, säkert är det en massa felstavningar och fel meningsbyggnad men det gick lite snabbt... :P

Ha en fortsatt bra kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: