23September

Igår hade jag och älskling mysdag, låg och myste och tittade på film i soffan hela dagen. Skönt att bara ta det lugnt och ägna sig åt varandra ibland =)

Idag blir det nog väldigt lugnt, vaknde vid halv tio, åt frukost och plockade iordning lite här hemma så nu ligger jag i soffan och bara tar det lugnt.. Zanna ringde precis och frågade om vi inte skulle åka ner till mamma så det sk vi väl göra snart... Ska ta mig ork att hoppa in i duschen... Ska bli lite kul och se Zannas hund som on har införskaffat sig.. Hoppas att jag tål den men det är väl sådant som märks, laddar upp med lite allergimedicin.. ;)

Ha en bra dag.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: