25September

Ja, idag fick jag min lön, det satt fint, mer än vad jag trodde jag skulle få så jag är riktigt nöjd =)

Idag ska jag,mamma,Zanna och Patrick åka till mormor för att äta, även moster med barn kommer, så mysigt.. Mina små kusiner,Elliott 3år och Gabriel ca två/tre månader är så söta, man blir så glad när man träffar barn :)
Mormor ska göra raggmunk till allihopp men snäll som hon är gör hon något annat åt mig eftersom att jag inte äter raggmunk.. :P

I helgen blir det väldigt lugnt, Jonas är ledig så vi ska väl ha det lite mys här hemma, pratade om ifall vi skulle på fest hos Jonas kompis Anna ikväll men vi får se hur jag känner för det ikväll...

Hoppas ni får en kanon dag! =)


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hej! =) Jag är i v. 11 i mårrn, va jag vet än sålänge. Men ska ju på UL snart, så då vet jag mer exakt. ;)

Kramar

2009-09-25 @ 14:12:49
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: