28September

God morgon.
Hoppas ni alla haft en bra helg för det har jag... =)

Igår var vi som jag skrev i lördags uppe vid svärföräldrarnas husvagn för att packa ihop alla grejer och det gick fort som tur var.. ;) När vi kom hem var det bara att gå ner i tvättstugan och börja tvätta sen satte vi igång med mat och efter det städade vi, skönt att ha det gjort.. Älskling och jag kom på är vi var i affären att vi skulle baka bullar så det gjorde vi på eftermiddagen, svärföräldrarna kom hit och åt så det vart inte många bullan kvar... ;)

Anledningen till att jag är uppe så tidigt är jag jag ska följa med Malin till vårdcentralen, stallde klockan på kvart i åtta och när tror ni jag vaknade? Jo kvart i SJU, skit kul !!

Ska ta och göra mig iordning nu så att jag ät klar tills Malin kommer. Efter lasarettet blir det att äta frukost och fram mot middag ska jag lucha med Sara... =)

Ha en bra dag allihop =)

Kommentarer
Postat av: mindy

Hej gumman.Ja min helg har varit en skön helg som din,Ha en skön start på veckan.kram

2009-09-28 @ 11:24:05
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon...Vilken fråga..hur ska man svara på det..Vem är du? Vad vill du veta..Hoppas att du får en skön onsdag.

2009-09-30 @ 09:50:30
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: