30September

Ja, nu har jag varit på vårdcentralen eller ja det var länge sen jag var färdig där men åkte till pappa på jobbet efteråt och pratade med honom =)
Det gick bra på vårdcentralen, inget tjaft. Läkaren jag fick var jätte bra och tilloch med skämtsam så det var skönt ... Fick behålla mina astma mediciner med fick andra allegitabletter och nässpray, fick även tabletter mot min huvudvärk.. Det var lite konstgt måste jag säga, när jag kom hem läste jag på bipacksedeln eller vad det heter och vanliga bivärkningar på den medicinen är huvudvärk, får ni ihop det? Det får inte jag :P

Aja... Klockan tre ska Jonas och jag iväg, det ska bli spännande.. =)


Kommentarer
Postat av: Cat

Haha! Det låter ju jättebra. Ta medicin mot huvudvärken och sedan få biverkningar i form av huvudvärk. Döööhh... =P

2009-10-03 @ 14:19:36
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: