5September

När jag går in på andras bloggar och de inte har skrivit något suckar jag och tänker, "men, skriv någon gång då" Det kanske finns de som tänker likadant om min blogg så nu ska jag försöka skriva lite grann ibland i alla fall...

Har blivit satans trött sista tiden, inte alls kul, har inte lust att göra någonting. Ligger bara här hemma i soffan vid denna dumma dator känns det som... Har väl "tvingat" mig att hitta på lite saker för att inte blir förslappad men jag känner att jag vill ha ett jobb, NU!!!!

Idag ska jag iallafall ner till maif och titta på lillebror som har match, Mamma,Zanna och lille Luddis är där så ska mysa lite med "lillen" och sen ska jag förhoppningsvis äta hos mamma..;) Jonas började ju jobba igår efter fem veckor semester, riktigt tråkigt måste jag säga. Och på tal om mat så är det fruktansvärt äckligt att äta själv, jag är ingen höjdare på att laga mat och jag gör gör det inte allt för ofta eftersom att min underbara älskling lagar så god mat så jag "slipper" (A) Han tycker dessutom att det är kul att laga mat.. =)

Aja, sluttjatat för min del..
Ha en bra dag, Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: