6Septemper

God förmiddag eller rättade sagt god middag.

För min del är det faktiskt fortfarande förmiddag, vaknde för ungefär 1.5 timma sen, har legat i sängen och läst lite, skönt att ta det lite lugnt på morgonen. Har ju ingenting att stressa upp till så som sagt, då får man ta det lugnt och bara va.. Har precis ätit frukost, en tallrik mannagryns-gröt vart det. Har svårt att äta frukost men tycker allt det är lite lättare att äta gröt än mackor som bara växer i munnen..
Aja, slut tjajat om det..

Idag ska jag bara ta det lugnt har jag tänkt mig.. Städade eller plockade iordning här hemma igår så jag ska väl i alla fall damsuga men planerar nog att stanna hemma hela dagen tror jag.. Är som sagt lite trötter som känner inte för att träffa folk idag...

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: