7September

God middag.

Här hemma har jag och älskling städat eftersom att jag inte orkade med det igår.. Jag kan säga att Jonas gjorde mest av städningen, jag orkar ju inte så mycket tyvärr, känner mig så hängig.. Känns som att jag ska svimma ibland det typ svartnar framför ögonen och snurrar så de är lite otäckt, men men så kan det ju vara ibland ;)

Klockan tre ska Jonas vara hos tandläkaren i Linköping så jag ska följa med dit och vara lite sällskap, skönt att få komma iväg en stund och inte bara sitta hemma.. Ska ju förresten till Sofia sen också en sväng om jag orkar, vi får se.. Hon hade tagit hem en "damsugare"  (kaka) åt mig ifrån jobbet så ska väl dit och fika, mums.. ;)

Hoppas ni alla får en bra dag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: