31 Augusti

God morgon!

Det här är den tiden jag brukar vakna varje dag du för tiden, Lilly vaknar och vill ha mat och tycker att dagen början då. Tyckte att det var lite jobbigt första dagarna eftersom att hon innan ungefär sov till elva på förmiddagarna men man har vant sig. Skönt att inte ligga och sova hela dagarna..
På kvällarna somnar hon mellan 8 och 9, sover till åtta på morgonen, så himla skönt måste jag säga, då är jag utvilad...

Intressant vetande, bara kände att jag ville skriva lite ;)

Hur sover era barn?? =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mina barn, en på drygt två år och en på drygt 6 månader lägger sig klockan sju på kvällen, och sover till ungefär samma tid morgonen därpå. Men en eller par "vakningar" på natten.

2010-08-31 @ 09:48:21
URL: http://perfectbynature.blogg.se/
Postat av: Johanna-mamma till Isabella

Vår dotter Isabella på snart 4 månader nattar vi oftast mellan 19.30-20.00. Därefter sover hon till mellan 05.30- 07.00 oftast. Ibland kan hon även sova längre än så :)

2010-08-31 @ 10:08:54
URL: http://nuoriaiti.blogg.se/
Postat av: Lisandra

Min son som är 6 månader imorgon:) somnar mellan 7-8 på kvällen o sover till 8 på morgonen:) underbart skönt:)

2010-08-31 @ 11:07:16
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Denise~Emilias Mamma <3

Emilia går o lägger sig vid 8 ungefär på kvällen, sen sover hon hela natten o vaknar på morgonen mellan 8-11, vanligast är det att hon vaknar vid halv 10-10 :)

2010-08-31 @ 12:44:53
URL: http://deniselinder.blogg.se/
Postat av: Tvilling mamma

Mina barn sover väldigt länge. Dom är 17månader, och sover från 8-9 på kvällen vaknar 9-11 dagen efter. Och nu är det jobbigt med dagis, dom vill inte vakna när man försöker väcka de kl 6-7 :P

Men det är så underbart och skönt på helgerna :)

2010-08-31 @ 12:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: