10 Februari

Jag måste åter igen säga att tiden går så himla fort, inte länge sen det var nyår och man fick skriva 1 Januari, blir nästan mörkrädd iblandt när tiden bara springer iväg. Måste ju säga att det är skönt att graviditeten har gått fort men det är ju inte så at tiden kommer gå saktare sen när den lilla kommer ut direkt...

Idag vaknade jag straxt efter elva, så himla skönt, sov visserligen typ tolv timmar och det är ju på tok för mycket men skönt är det, har hört att man FÅR sova mycket när man är gravid (A)
Har nyss ätit frukost och ska väl alldeles straxt ta att hoppa in i duschen för klockan två ska jag hämta upp mamma så ska vi till Linköping, jag ska bara till tandläkaren så det är inte alls något roligt, hade gärna tagit en sväng till Ikea eller något sånt men har tvättstugan klockan fem så måste vara hemma tills dess eftersom att vi har världens tvättberg...

När jag stod och gjorde frukosten förrut så hörde jag ett litet dunst och sprang till brevlådan, det var namnnapparna som hade kommit, så himla fina med texten "mamma & pappa´s prinsessa" Det börjar kännas mer verkligt nu när man får köpa lite saker och de står lite grejer här hemma som är hennes och sen vi fick veta vad det är för kön så känns det också himla mycket verkligare. skönt! =)

Ne nu ska jag sluta babbla, skulle bara skriva ett par rader men det blev en massa skitsnack!!! Ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: jenny

härligt, då hör ja av mig nästa vecka:D

2010-02-10 @ 22:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: