11 Februari

Har precis nu ätit upp min frukost och gjort iordning mig efter ett 45 minuters bad och ett andra avenyn-avsnitt, två flugor i en smäll, mycket skönt =)
Läste nyss at Cecilia skrivit att det är ca 16 grader ute så måste nu skynda mig ner till bilen så jag inte blir sen, antar att det tar sin lilla tid att skapa rutorna... Ska försöka komma ihåg att ta mig ner till biblioteket också för att låna en bok eller två, är himla läs-sugen och har varit väldigt länge nu men inte kommit ner till bibblan ännu, men idag så...!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Janni - gravid i vecka 31 <3

Ja det är så viktigt ju!



Vad händer i helgen då :)? Kramar

2010-02-12 @ 11:55:48
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: