12 Februari

Gulligt av er som skrivit boktips och erbjuder mig låna böcker, himla gulligt, jag hör av mig ;)

Dagen idag har bestått av vila, gick och la mig och läste lite efter jag skrev förra inlägget och somnade jag en timma.. Har faktiskt duschat vilken var himlans skönt, rensade kläderna vi fick av Johanna och Micke, efter stolekarna så ska lägga in de kläderna som kommer ta ett tag till vår prinsessa kan ha men de andra har jag slängt i tvättkorgen... Har efter det bara legat i soffan och läst, ätit också då förstås, fösöker komma på ett bra sätt att bli av med hostan som tar livet på mig, har så himlans ont i bröstet, har ju hostat sönder mig och med denna halsbränna bränns det ännu mer vill jag lova så gaviscon hjälper några minuter, tills nästa kosta kommer i princip,  usch, jag tycker inte om att vara sjuk!!!

Älskling kom nyss hem och hade varit och handlat, vi ska äta tacos ikväll och så hade han köpt en stor chokladkaka till mig också, söt som han är =)
Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

ha en fin kväll

2010-02-12 @ 23:09:38
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: